SGS Sports Gear Service oli saanut kaipaamani stemmin, jonka hätäseen ropasin paikoilleen. En nyt sitten ole ollenkaan varma menikö ohjaamo parempaan suuntaan, vai ei.

 1245269299_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

TREKin orgis stemmi on 110 millinen ja 10° nostava. Seisten poljettaessa tanko oikealla etäisyydellä pituussuunnassa keskiöön nähden. Tanko jää kuitenkin liian alas, kun polkee normaalisti satulasta. Siksi halusin nostavamman kannattimen.

1245269508_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

BBB pituudeltaan sama 110 mm, mutta nousua on 35°. Jos korotusrenkaiden paikkoja ei vaihda, niin tanko nousee 40 mm ja tehollinen pituus lyhenee noin 20 mm.

Lyhykäisten kokareiden perusteella satulasta on parempi polkea, mutta seisten ei saa niin hyvin runtattua kuin pitemmällä kannattimella. Ohjaus myös hieman nopeampi/rauhattomampi. Taidan ottaa molemmat mukaan ja matkaan... Lääkityksen mukaan sitten vaihtelen.

Kärriä fixailin ja mittarinkin kalibroin kutkulleen. Jo kolmas mittailu toi toivotun tarkkuuden. Kenkäsuojat voivat olla nailonien ja Bioskan yhdistelmä = Pirkka-HiFiä

Pakko oli sitten heti aamusta yhden jälkeen vaihtaa viel kerran kannatinta.

1245279576_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Elinsiirto, luovuttajana TREK 7700 FX. Ei vierastanut ollenkaan. Pitempi ja nostavampi kuin alkuperäinen. Tällä mennään...